Dziś jest Niedziela 20 września 2020, Imieniny: Filipiny, Eustachego, Faustyny, Ireny
gra: Partyboy
audycja: After Party
gra: AutoPilot
audycja: House Party
gra: AutoPilot
audycja: Trance Party
gra: AutoPilot
audycja: Vocal Trance Party
gra: AutoPilot
audycja: DjMixes Party
gra: AutoPilot
audycja: Energy 2000
Ada -> Pozdrowienia dla ekipy z Thule ! Niech nam szybko minie sobotnia nocka w pracy... Szybkiej normy życzę :D Maslak -> Pozdrowienia dla lecącego garażu bez grawitacji. Udanych lotów Maslak -> Pozdrowienia dla garażu bez grawitacji niech ta noc bedzie pełna wrażeń :-) Gorący adonis 69 -> Pozdro dla Wojtka Długiego i Tutka niedługo lecimy w balet i na gorące Panie Gorący adonis 69 -> Pozdro dla Wojtka Długiego i Tutka niedługo lecimy w balet i na gorące Panie Gorący adonis 69 -> Pozdro dla Wojtka Długiego i Tutka niedługo lecimy w balet i na gorące Panie Gorący adonis 69 -> Pozdro dla Wojtka Długiego i Tutka niedługo lecimy w balet i na gorące Panie Fuzzer -> Pozdrowienia dla Mozila gratuluję 10 tieru :) Fuzzer -> Pozdrowienia dla Mozila trzymaj sie brachu i gratuluję dziesiątego tieru Krzysiek -> Pozdrowienia dla ekipu z silowni. Robson -> Dla Marzusi..Skrapiego..i zonki Dorci... zawsze byliście i zawsze będziecie.. kochamy Was.. ognisko dogasa..ide podłożyć.. cekcyn rzadzi Fuzzer -> Pozdrowienia dla całej gildi Preludium Bathezik -> Pozdrowiam całe Rp i wszystkich słuchaczy :D Kevin -> Pozdrowienia dla mojej cioteczki Gieni, brata Przemka i mojej żonki!! Jest już kibel!! Jest pięknie ? jedzeniemy z radio party!! Najlepszy DJ!! Pozdro Radzio -> Pozdrowienia dla przygotówki na poligonie drawskim z pierwszego wojskowego szpitala polowego w Bydzi. Chłopaki dzięki za logo. Jest zajebiste. Wracam w poniedziałek i jedziemy z tematem. Łączę się z wami w bólu popijając wódeczkę. Kevin -> Pozdrowienia od honorowego dziada!! POZDRO DLA słuchaczy i DJ!! Oby tak dalej!! Imprezka do białego rana Kevin -> Pozdro dla Gienki, Przemka i mojej przyszłej żonki ? jedziesz DJ Bezimienny -> Cieplutkie pozdrowienia z Radlina dla DJ i słuchaczy Emaaa Wioo Ho Ho Ho Ho pozdrawia Dr.Karakan Deda -> Najlepsze pozdrowienia dla całego miasta TYCHY wszystkich ludzi obecnych na działce! WALIMY DZIŚ DO RANA! POLAĆ DRECHOWI! Ozi -> Pozdrowienia dla moich mordeczek żony i córeczki która żwawo fika przy radio party! Weekeeeeeeend
Zdjęcie prezentera M@rio
Nick: M@rio
Imię i Nazwisko: Mateusz Piwko
Data ur.: 11.01.1994
Skąd: Malice/Lublin
mail: mat0piw@gmail.com
O sobie: M@rio - pod tym pseudonimem kryje się tak naprawdę Mateusz Piwko, 25-letni prezenter, Pochodzący z Malic, 40 km od Zamościa w woj. Lubelskim. Aktualnie studiuje dziennikarstwo i komunikacje społeczną w Lublinie. Już od najmłodszych lat pasjonuję się muzyką klubową. Swoją przygodę z radiami internetowymi rozpoczął w 2008 roku.Na samym początku były to bardzo małe, amatorskie radia internetowe. Jak wszyscy wiemy początki zawsze bywają trudne. Bez wymaganego profesjonalnego sprzętu próbował przekonać do siebie swoich odbiorców. Od dnia 24 grudnia 2010 roku radio stało się jego największą pasją. Jego największe marzenie się spełniło. Został przyjęty w szeregi najlepszego, najbardziej znanego radia internetowego w polsce : RADIOPARTY.PL.Szybko się zaklimatyzował na kanale głównym, i z czasem pozyskiwał wielu wiernych fanów na swoich audycjach.Ze względu na częste granie premierowych i przedpremierowych utworów muzycznych zyskał miano "Człowieka Przed premiery". Podczas swojego, godzinnego, muzycznego programu stara się wprowadzić jak najbardziej pozytywny i przyjemny klimat. Przeprowadza również wywiady ze znanymi osobowościami świata telewizyjnego i medialnego, na swoim koncie ma rozmowę z Patrycją Kazadi, Kabaretem Ani Mru Mru (na dniach będzie opublikowany), Robertem Burneiką – Hardkorowym Koksem. Jest w klasie maturalnej i kierunkiem jego przyszłej drogi są studia dziennikarskie. W 2011 roku zaczął stawiać kroki w stronę poważnego DJingu jak i również produkcji muzyki klubowej. Uczestniczy w projekcie RadioParty On Tour, dzięki któremu możecie zobaczyć i usłyszeć go w akcji w swoich miejscowościach i klubach. * Pozdrawiam i zapraszam wszystkich na audycje ENERGY MUSIC HITS ! *

Zainteresowania: Muzyka, Dziennikarstwo, Radio, Sport.

Typ muzyki: Electro, Hands Up, House .

WWW: http://www.facebook.com/Marioradioparty
   
Radioparty.pl - MIX VOL 43
Radioparty.pl - MIX VOL 42
Radioparty.pl - MIX VOL 41
Radioparty.pl - MIX VOL 40
Radioparty.pl - MIX VOL 39
więcej...

Domena utrzymywana w adresik.pl | Hosting zapewnia klatka.pl
©

radio internetowe

RadioParty.pl 2004-2020